שבת, יולי 27, 2024

פוסטים אחרונים

7 חממות הוצתו במושב שדה משה בלכיש

אתמול ( שני) הוצתו 7 חממות פלפלים אצל החקלאי תומר שבתאי ממושב שדה משה שבלכיש. מדובר בנזק כלכלי המוערך במאות אלפי שקלים.

החקלאי תומר שבתאי מתאר: ״כל העבודה שלנו, כל הפלפלים, מבנה החממות, הכל נהפך לפחם. זו קטסטרופה, לראות את כל מה פרי עמלנו בתקופה האחרונה חרוך והנזק הכלכלי והעתידי הוא שחור בעיניים, תרתי משמע. עד היום הכרנו פשיעה חקלאית בהיקפים קטנים – פריצה לחממות וגניבת יבול או ציוד אבל זו פעם ראשונה שיש אירוע בסדר גודל כזה״.

מזכ״ל תנועת המושבים, עמית יפרח אמר: ״ההפקרות ממשיכה. שוב פשיעה חקלאית והפעם בסדר גודל של שבע חממות פלפלים. כן תקום ממשלה או לא תקום ממשלה , תהיה פריטטית או לא , אותנו כבר לא מעניין בנושא הזה אין ימין ושמאל , חייבת לקום יחידה ייעודית לאלתר למלחמה בפשיעה החקלאית וחייבת להיות אכיפה אגרסיבית וענישה כואבת ומרתיעה , לחקלאות הישראלית ולחקלאי ישראל מגיע בטחון כמו כל אזרח

לפני שבועיים התייחס השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה במפגש עם ראשי המועצות האזוריות לנושא הפשיעה החקלאית ואמר
"המאבק בפשיעה החקלאית קרוב לליבי עוד מנעוריי כשהתנדבתי במשמר האזרחי. יש בזה אלמנטים אנטי ציוניים. לאומניים. בפשיעה החקלאית – ביצענו מהפכה. אנחנו מחזירים את האחריות על המרחב הכפרי למשמר הגבול. השבוע נפגשתי עם קציני מג"ב ואמרתי להם "אל תפחדו לטעות. מי שמפחד לא עושה. אני רוצה שתפעלו. אני אגבה אתכם – כל עוד זה לא בזדון. גם אם מישהו יטעה יקבל את כל הגיבוי. המפכ"ל לא התמנה כי פחד לטעות, הוא התמנה כי הוא מעז. ככה אני רוצה את משטרת ישראל, חותרת למגע, פועלת ביד ברזל ומושיטה יד לציבור שכל- כך זקוק לה." 

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן