יום חמישי, אפריל 25, 2024

פוסטים אחרונים

חברת נטפים חתמה על הסכם לרכישת חברת החממות ההולנדית Gakon

העסקה מבססת את מעמדה של נטפים כמובילה עולמית בתחום החקלאות המתקדמת ופותחת עבורה שווקים חדשים במטרה לעמוד בביקוש הגובר לייצור מזון טרי בכל רחבי העולם ובכל תנאי האקלים

נטפים, חברת ההשקיה הגדולה בעולם, תרכוש את חברת החממות ההולנדית Gakon Horticultural Projects. נטפים פעילה כבר שנים רבות בתחום החממות, ורכישה זו תאפשר לה להרחיב את יכולות הביצוע ​​של פרוייקטי חממות בטכנולוגיה מתקדמת, כדי לענות על הביקוש הגובר בעולם.
 
הצורך הגדל בתוצרת טרייה מגידול מקומי בשילוב עם הצורך לביטחון תזונתי וחקלאות ברת קיימא, מגבירים משמעותית את הדרישה לפתרונות של חקלאות בסביבה מבוקרת. יתרה מכך, הקורונה חידדה את הצורך של מדינות לעבור לייצר מזון באופן עצמאי ולהקטין את התלות בייבוא. 
רכישת חברת החממות תאפשר לנטפים לספק למגדלים היצע הוליסטי בתחום החממות כולל מבנים מתקדמים, השקיה, דישון ואגרונומיה ולהבטיח חקלאות פרודוקטיביות ויעילות מרבית בכל תנאי האקלים.
 
מדובר בסינרגיה המשלבת בין המומחיות של נטפים והפריסה הגלובלית שלה לבין טכנולוגיית החממות המתקדמת של Gakon. לנטפים 55 שנות ניסיון בפרויקטים חקלאיים ומגוון טכנולוגיות מים ודישון מתקדמות המשמשות כיום בכ-80% מהחממות המתקדמות בעולם. Gakon ההולנדית מביאה עימה מומחיות ייחודית בכל ההיבטים של ביצוע פרויקטים של חממות זכוכית, ייצור מבנים של חממות חדשניות, ורקורד מוכח בשווקי מפתח בעולם. הסינרגיה בין החברות תבסס את מעמדה של נטפים כשחקנית מובילה בתחום החממות המתקדמות ועתירות הטכנולוגיה.
 
נשיא ומנכ"ל נטפים, גבי מיודובניק: "תחום החממות והחקלאות בסביבה מבוקרת הוא בעל חשיבות אסטרטגית עבור נטפים. משבר הקורונה הדגיש עוד יותר את נושא הביטחון התזונתי ואת הצורך בייצור מזון מקומי טרי. אנו שמחים לשלב כוחות עם Gakon בכדי להצעיד יחד קדימה את תחום החממות ולספק למגדלים מקומיים ברחבי העולם חממות חדשניות וכלים הדרושים להם בכדי להבטיח ייצור של מזון טרי בכל תנאי אקלים ולאורך כל השנה. רכישת Gakon  תאפשר לנטפים צמיחה משמעותית בתחום החממות גם בשווקים בהם נטפים הייתה פחות פעילה עד כה. 
 
מנכ"ל GAKON פיטר ואן-ברקום "שיתוף הפעולה עם נטפים פותח בפנינו עולם של הזדמנויות. אנו שמחים להנחיל את הידע והמיומנות שלנו בתחום החממות לשווקים חדשים ולקחת חלק בתהליך ההובלה של גידול יבולים רווחי ובר קימא".

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן