יום שלישי, מרץ 19, 2024

פוסטים אחרונים

שוסטר: "שמחתי לפגוש את האנשים שעבורם נאבקנו במציאות פוליטית וכלכלית מורכבת, על מנת לייצר וודאות כלכלית בענף החיוני לביטחון המזון בישראל"

בהמשך להסכם החלב שנחתם לאחרונה עם משרד האוצר, בהובלתו של שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר, ביקר היום שוסטר במועצות האזוריות מרחבים ואשכול שבדרום, ונפגש עם רפתנים תושבי המועצות.
כזכור, מאבקו של השר שוסטר מול פקידי האוצר הוביל לחתימת הסכם החלב בין נציגי הרפתנים ומשרדי החקלאות והאוצר, הסכם שצפוי לספק יציבות לענף החלב בשנים הקרובות.

את שוסטר ליוו במהלך הסיור במועצה האזורית מרחבים גם יו"ר השלטון אזורי, שי חג'ג' ומנכ"ל מושבי הנגב, אייל בלום. חג'ג' משמש גם כראש המועצה האזורית מרחבים, הנמצאת בנגב הצפוני. בתחומי המועצה נכללים 15 יישובים, המתפרשים על פני כ־585,000 דונם, מהגדולים שבשטחי המועצות האזוריות.

בהמשך סיורו, ביקר השר במועצה אזורית אשכול. שם ערך מפגש עם חקלאי המועצה במושב עין הבשור. מפגש בו לקח חלק גם ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני. מועצה אזורית אשכול משתרעת מקיבוץ בארי בצפון ועד חולות עגור בדרום,. שטח המועצה הוא כ־1,000 קמ"ר, מתוכו 284 קמ"ר קרקע חקלאית מעובדת.

בתום הסיור מסר השר שוסטר: "במועצות אשכול ומרחבים שמחתי לפגוש את האנשים שעבורם נאבקנו במציאות פוליטית וכלכלית מורכבת, על מנת לייצר וודאות כלכלית בענף החיוני לביטחון המזון בישראל. אמשיך לפעול לחיזוק החקלאות הישראלית, לחיזוק ביטחון המזון הלאומי שלנו, ולחיזוק יכולתם של צרכני המזון הישראלים לצרוך אספקה סדירה של מזון תוצרת מקומית טרייה ואיכותית".

מימין מנכ"ל משרד החקלאות ופיתוח הכפר ד"ר נחום איצקוביץ', ראש מועצת אשכול גדי ירקוני, שלומי אוזן ושר החקלאות ופיתוח הכפר אלון שוסטר.
צולם בבית בד שלומי אוזן
קרדיט: גדעון שרון

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן