יום שישי, אפריל 19, 2024

פוסטים אחרונים

ענף החקלאות הוא ענף חיוני בכל ימות השנה, גם בסגר.

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר, בסיור מקצועי במוקדי חקלאות הממשיכים לפעול כענף חיוני: גם תחת הסגר, חקלאי ישראל ימשיכו לשרת את הציבור הישראלי"

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר, ערך היום (12.01) סיור במוקדי חקלאות נבחרים, על מנת לבחון כיצד מתמודד ענף החקלאות עם ימי הסגר. גם בסגר הנוכחי, בדומה לסגרים הקודמים, הוגדר ענף החקלאות כענף חיוני למשק. חיוניותו של הענף מתבטאת בצורך להמשיך באספקה הרציפה של תוצרת חקלאית טרייה לרשתות השיווק ולצרכנים, לטובת ביטחון המזון הלאומי של ישראל. השר שוסטר שם דגש על חיבור עם החקלאים בשטח ובכך למידה על צרכיהם וקשייהם של העוסקים במלאכה.

בהמשך להחלטת הממשלה על הסגר, הוחלט כי בדומה לסגרים הקודמים, ענפי החקלאות השונים על כל שרשרת ההספקה שלהם ומערכות העיבוד ממשיכים להיות "ענפים חיוניים למשק" גם בתקופת הסגר. על כן ענפים אלו ימשיכו להיות מוחרגים מההגבלות הכלליות, וימשיכו לייצר מזון טרי לציבור.

השר אלון שוסטר מסר בתום הסיור: "ענף החקלאות הוא ענף חיוני בכל ימות השנה, וביתר שאת ברגעי משבר. גם תחת הסגר, חקלאי ישראל ימשיכו לשרת את הציבור הישראלי ולספק לאוכלוסייה ביטחון מזון באמצעות אספקה סדירה של תוצרת מקומית טרייה. אני מחזק את ידי חקלאי ישראל הדואגים לכך שלא יחסר מזון טרי לאזרחי ישראל, ואפעל ככל יכולתי כדי לסייע לענפים שכן יספגו פגיעה כלשהי בעקבות הסגר".

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן